Kravaví elfové (Blood elves)


Třídy charakteru

Mrtvý rytíř (Death Kinght), Lovec (Hunter), Mág (Mage), Svatý rytíř (Paladin), Kněz (Priest), Zloduch (Rogue), Černokněžník (Warlock)

Hlavní jazyk

Thalassianština, Orkský

Počáteční lokace

Sunstrider Isle(Ostrov slunečního poutníka), Eversong Woods (Stále zpívající lesy)

Vůdce rasy

Lor'themar Theron

Hlavní město

Silvermoon (Stříbrný měsíc), Eversong Woods

Jízda rasy

Chodící jestřáb (Hawkstrider)



Krvaví elfové z města Silvermoon začínají v Eversong woods, severní části Quel'thalas.



Profil


Velmi dávno vyhnaní Vysocí elfové přistáli na pobřeží Lordaeronu. Rozhodli se zde založit nový domov, po mnoha bitvách s Trolly zde ustanovili království Quel'Thalas. Za použití lahvičky svěcené vody, ukradené z první studny věčnosti (Well of Eternity), vytvořili Vysocí elfové pramen tajemné síly na spojnici energií v Quel'thalas. Pojmenovali tuto fontánu Sluneční studnou. Studna se stala zdrojem a posílením magické moci Vysokých elfů a brzy bylo založeno úžasné město Silvermoon.


Pod magickou ochranou si Vysocí elfové užívali míru téměř po tisíc let, ale tenhle mír neměl trvat věčně. Amanští trollové shromáždili nesmírnou armádu a napadli elfské království. Obrovské množství elfů narychlo uzavřelo alianci s lidmi z Arathoru. Elfové malému počtu lidí ukázali jak zacházet s magií. Výměnou pomohli lidé elfům jednou pro vždy zničit základnu trollí síly. V následujících letech se vysocí elfové navrátili ke svému samotářskému způsobu života, ale během Třetí války, ďábelský princ Arthas Menethil přinesl bitvu znovu na jejich prahy. Arthas toužil po síle Sluneční studny a nezastavil se před ničím při jejím získávání. Napadl Quel'thalas a vyvraždil většinu jeho obyvatel. Na konci i král Anansterian Sunstrider padl mrtev.


Dodatečně se ukázalo, že se Vysocí elfové stali závislými na tajemné energii Sluneční studny. Nyní když byl zdroj jejich magie zničen pár zbývajících elfů rychle onemocněli a ztratili všechen zájem. Princ Kael'thas, poslední z královské linie, se vrátil ze studií, aby našel Quel'thalas v ruinách. Prahnouce po pomstě shromáždil přeživší, přejmenoval je na Krvavé elfy a vzal skupinu nejsilnějších bojovníků aby se připojil k Lordaeronskému tažení proti nemrtvé pohromě (Scourge).


V důsledku lidské zaujatosti byl Kael'thas přinucen souhlasit s pomocí od Paní Vashj a její nagy. Když se lidé dozvěděli že Krvaví elfové pracovali s nagou, byl Kael'thas a ostatní uvězněn a odsouzen k smrti. Brzy po té přijela paní Vashj aby je osvobodila, provedla elfy skrz portál do zničené pustiny Outlandu. Tam se elfové potkali bytost která jim dala naději na ukončení jejich hladu, odvrženého démona Illidana. Krvaví elfové by jistě bez Illidanovi pomoci zahynuli.

Kael'thas vyslal zpět do Azerothu svého zástupce Rommatha, který nesl poselství naděje pro zbylé elfy v Quel'Thalas: Kael'thas se jednoho dne vrátí, aby vedl svůj lid do ráje. Rommath udělal veliký pokrok v technice Krvavých elfů při práci s tajemnými energiemi. S obnovenou nadějí Krvaví elfové znovu postavili své město Silvermoon ačkoliv je napájeno z vrtkavých zdrojů. Posíleni slibem Kael'thasova návratu se vyčerpaní obyvatelé Quel'thalas znovu zaměřili na získání své ztracené síly a vydali se po vstříc své nejisté budoucnosti.

 

Vzhled

Muži a ženy rasy Krvavých elfů mají velmi štíhlou a velmi šlachovitou postavu. Přestože muži na sobě mají nějaké svaly, ženy jsou velmi štíhlé a mají ženskou postavu. Barva jejich vlasů se pohybuje od světlé blond do uhelné a jejich pokožka může mít různé tóny. Muži jsou o dost vyšší než ženy a to je také nejvýraznější viditelný rozdíl mezi mužem a ženou u této rasy. V porovnání s ostatními rasami muži z Krvavých elfů vpadají velmi štíhle a slabě, zatímco ženy mají útlá těla a jsou malého vzrůstu, na první pohled je zřejmé že mají nejméně svalů ze všech hratelných ras.




Počáteční atributy


 

Základ

Mág

Mage

Svatý rytíř

Paladin

Kněz

Priest

Zloduch

Rogue

Černokněžník

Warlock

Lovec

Hunter

Síla

Strength

17

17

19

17

18

17

17

Hbitost

Agility

22

22

22

22

25

22

25

Výdrž

Stamina

18

18

20

18

19

19

19

Intelekt

Intellect

24

27

24

26

24

26

24

Živost

Spirit

19

21

20

22

19

21

20





Zvláštní schopnosti


Tajemný proud (Arcane Torrent) - aktivní

 

Při aktivaci na 2 vteřiny umlčí všechny nepřátele v rozsahu8 yardů. Během této doby se ti obnoví 6% many. Pokud hraješ za Mrtvého rytíře nebo za Zloducha tato schopnost obnovuje 15 runové síly/energie.

 

Vztah k tajemnu (Arcane Affinity ) - pasivní

 

Přidává 10 bodů ke schopnosti Okouzlování (Enchanting).

 

Odolnost magii - pasivní

 

Snižuje pravděpodobnost zásahu kouzlem o 2%.

 




Důvody pro zvláštní schopnosti


Elfové dlouhou dobu pracovali s magií a tajemnem, kvůli svému hlavnímu zájmu - Sluneční studně. A tak si vyvinuly přirozený Vztah k tajemnu jako výsledek přítomnosti magické studny, který činí Krvavé elfy přirozeně šikovnými s magickými uměními jako je Okouzlování. Stále vystavení elfů magickému působení jim dává přirozenou obranu proti různým druhům magie. Tajemný proud přichází jako přirozené využití Tajemných energií ze Sluneční studny.



 
<<  Lis 18  >>
 P  U  S  C  P  S  N 
     1  2  3  4
  5  6  7  8  91011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

IP serveru:
109.123.220.25

Verze:
3.3.5.12340 WoTLK
Max. Uptime:
38d 3h 22m
Rates:
XP          3x
Ostatní   1x - 5x

Novinka

AKCE: Všichni hráči mají až do odvolání VIP účet, takže využívejte OFF-line GM pro usnadnění hry!!! Hlasujte v anketě! - Viz níže...

Validator XHTML & CSS | Copyright © 2009 by DreamServer
WoW server na Trinity emulátoru